چهارشنبه ٢٩ شهريور ١٣٩٦
صفحه اصلی
تماس با ما
sitemap
»
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
صفحه اصلي > عملکرد معاونت 

چكيده عملكرد
معاونت توسعه مديريت و منابع
دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي رفسنجان


امور عمراني :
- ساخت يك مرکزبهداشتی درمانی شهری
- ساخت يك مرکز بهداشت روستايي
- ساخت يك پایگاه بهداشتی
- تكميل پروژه دانشکده پزشکی
- ساخت اورژانس شهری شماره دو
- ساخت و راه اندازي و تجهيز دو واحد اتاق عمل زنان و اتاق زايمان و بخش بستري زنان در بیمارستان علی ابن ابیطالب
- پیاده رو سازی و ساخت ونصب ورنگ آمیزی حفاظ درب وپنجره های ساخت ونصب ورنگ آمیزی پارکینگ ،خرید و نصب تابلو برق پردیس اصلی ، ساخت کابینت آزمایشگاه های گروه آناتومی و فیزیولوژی و اجرای کانال آدم رو و ساخت فونداسیون برج های خنک کننده پروژه دانشکده پزشکی
- ساخت مرکز بهداشتی درمانی شهری شماره 5 باپیشرفت 75 %
- تکمیل مرکز بهداشت شماره یک با پیشرفت 65 %
- محوطه سازي خوابگاه امام علی
- ساخت يك خانه بهداشت روستايي با پيشرفت 80%و يك خانه بهداشت روستايي با پيشرفت 5 5%
- تعمیرات انبار دارویی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع)

- اقدامات انجام شده مربوط به ارتقا ء هتلینگ بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب بیمارستان مرادی و زایشگاه نیک نفس ( جمع آوری ، اطلاعات ، برآورد هزینه ، ثبت اطلاعات درسامانه و شروع تعمیرات اساسی )
- ساخت مرکز بهداشتی درمانی شماره دو شهرستان انار با پیشرفت فیزیکی 60%
- احداث کلینیک تخصصی در شهرستان انار باپیشرفت 40%
نيروي انساني :
- درصد تحقق درخواستهای تغییر عناوین پستها «با توجه به عدم لینک برنامه» 35%
- درصد تحقق درخواستهای مبنی بر ارتقاء پست های سازمانی 50%
- نسبت پستهای کارشناسی به کل پستها 48%
- نسبت پستهای عضو هیئت به کل پستها 7%
- درصد پیشنهادی اصلی غیر هیئت علمی به کل پستها 63%
- بکارگیری و استخدام 219 نیروی استخدامی مربوط به آزمون سال91 -کل مجوز استخدام 92%
- برگزاری آزمون مشاغل پرستاری مورخ 6/4/93 به تعداد 156نفر
- رسیدگی به تقاضای واصله جهت استخدام و اشتغال 100%
- اجرای رأی های صادره از هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان در مهلت تعیین شده 100%
- صدور ابلاغ های تشویقی مصوب در کمیسیون تحول اداری 100%
- پست تعداد درخواستهای موافقت شده انتقال به خارج از دانشگاه به کل درخواستها 83%
- پست تعداد درخواستهای موافقت شده با انتقال به دانشگاه به کل درخواستها 60%
- پست تعداد درخواست های موافقت شده با مدموریت به دانشگاه به کل درخواستها 89%
- پست تعداد درخواستهای موافقت شده با مأموریت به خارج از دانشگاه به کل درخواستها 100%
- برگزاری جلسات کمیسیون تحول اداری
- اجرایی شدن مصوبات کمیسیون تحول اداری 90%
- انجام اریابی پرسنل رسمی و قراردادی 98%
- درصد احکام صادر شده تا یکماه پس از ابلاغ افزایش ضریب حقوق 83%
- درصد مرخصی های ثبت شده در سیستم اتوماسیون
- درصد واحدهایی که از سیستم اتوماسیون اداری جهت ثبت مرخصی ها استفاده می نمایند 70%
- درصد تکمیل فرم خلاصه سوابق پرسنل جهت ارتقاء رتبه و طبقه در زمان مقرر 75%
- صدور احکام افزایش سنولاتی اول سال 100%
- صدور قراردادهای تبصره3اول سال 100%
- صدور قراردادهای تبصره4اول سال 100%
- صدور احکام استخدامی بین سال 100%
- صدور قراردادهای تبصره 4 بین سال مانند بخشنامه های افزایش از وزارت خانه افزایش-کاهش و برقرارری عائله مندی و ایثارگری 100%
- صدور قراردادهای تبصره 3بین سالی مانند: 10%
- صدور قراردادهای پرکیس اول سال 100%
- صدور قراردادهای پرکیس بین سال 100%
- تکمیل پرونده و انجام مکاتبات لازم جهت نیرویهای قراردادی 100%

واحد آمار و فناوري اطلاعات :
- ارتقای زیرساختهای سخت افزاری شامل :
(افزایش پهنای باند اینترنت (10 Mb )، اینترانت ملی ستاد مركزي و بيمارستان حضرت علي ابن ابيطالب (ع) (10 Mb) ، اتصال به شبکه شمس(120 مرکز )، شبکه بی سیم خوابگاهها (80%)، فایروال سخت افزاری(100%) )
- ارتقای زیرساختهای نرم افزاری شامل :
(نرم افزارهای اداری -مالی و بیمارستانی جدید19 عدد ، زیر سایتهای پورتال دانشگاه19 عدد، اتوماسیون اداری65 کاربر)


واحد بودجه و امور مالي :
الف ) اقدامات انجام شده جهت مستقل نمودن واحدهای تابعه :
1- استقرار کارشناسان رسیدگی در واحد های تابعه با نظارت رئیس اداره رسیدگی ستاد
2- واریز اعتبار به واحدهای تابعه بر اساس درخواست وجه واحد ها
3- آموزش جهت نظارت و پرداخت توسط خود واحد ها به کارشناسان و روسای حسابداری
4- آموزش به مسئولین امور اداری بر اساس نظام نوین مالی جهت مدیریت خرید و مصرف
ب ) تمرکز پرداخت حقوق کارکنان ،رسمی ، پیمانی و قراردادی خزانه ای توسط مدیریت امور مالی وکاهش حجم عملیات
ج) تشکیل تیم نظارت و پایش عملکرد واحد های تابعه توسط مدیریت مالی
د) تهیه صورت مالی دانشگاه بر اساس ماده 34 GASB و فرمت جدید وزارتخانه
ﻫ ) تشکیل کمیته درآمد و اجرای صحییح طرح تحول سلامت در راستای بسته های خدمتی از بعد منابع
و ) تشکیل کار گروه خرید متمرکز در مدیریت امور مالی جهت مدیریت خرید مصرف

مديريت خدمات و پشتيباني :

- در سال 1392 تعداد 45 فقره قرارداد منعقد گردیده که از این تعداد 25 فقره در نیمه اول سال و 20 فقره در نیمه دوم سال منعقد شده است .
- در نیمه دوم سال 92 یک فقره مزایده بصورت خیلی وسیع انجام گرفته است
- در نیمه اول سال 93 در طول 6 ماه تعداد 27 فقره قرارداد منعقد گردیده که از این تعداد 11 فقره در راستای تحقق اهداف بیمه سلامت بوده است .
در نهایت با توجه به تعداد کل 26 فقره قرارداد 5 ماه اول سال 93 می توان روند کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی اشاره نمود .

امور رفاهي :

نوع فعالیت

شش ماهه دوم 92

5 ماه اول سال 93

1- بیمه تکمیلی درمان

127

40

2- بیمه خودرو پرسنل

80

54

3- تسهیلات وام ( قرض الحسنه کالا - خودرو - اعتباری ) طبق تفاهم نامه

200

350

4- تسهیلات وام سایر بانک های دیگر

60

80

5- اعزام پرسنل ( امکانات تفریحی ) به هتل قصر یزد ( مشهد مقدس )

72

144

6- صدور معرفینامه جهت استفاده از مهمانسرا  تهران

صدور معرفینامه جهت استفاده از مهمانسرا رفسنجان

صدور معرفینامه جهت استفاده از مهمانسرا سالن ذکریا

80

350

67

94

200

60

7- پرداخت کمک هزینه ازدواج و فوت پرسنل شاغل  وتحت تکفل

20

12

8- پرداخت غرامت فوت ( بیمه عمر و حوادث ها گروهی )

4

3

9- ثبت نام کلاسهای زبان و مذاکره با موسسات آموزش زبان و اخذ تخفیف برای پرسنل

 

 

10- تهیه و تدوین قسمتی از برنامه ریزی عملیاتی کل حوزه جهت اجرا در شش ماه دوم سال 93

 

 

11-  تهیه و استاندارد سازی ومعرفی شاخص های کاربردی حیطه کاری حوزه

 

 

امور ورزش كاركنان :

 راه اندازی ورزش صبحگاهی کارکنان

تشکیل شورای عالی ورزش و کمیته ورزشی کارکنان

پیگیری مسائل ومشکلات ورزشی کارکنان

تدوین اساسنامه و شیوه نامه های ورزش

تهیه و تدوین برنامه عملیاتی ورزش کارکنان ونیز برنامه های عمومی تفریحی و تدوین

توسعه کلاسهای ورزشی در رشته های والیبال - فوتسال - تنیس - ایروبیک - پیلاتس برای پرسنل

برگزاری کلاسهای تابستانی ورزش برای فرزندان کارکنان در رشته های فوتسال - والیبال - کاراته - ایروبیک

استعداد یابی وزش از فرزندان پرسنل و معرفی افراد برتر جهت شرکت در تمرینات تیمهای وابسته به صنعت مس رفسنجان

همکاری با هیئت های مختلف ورزش اداره ورزشی وجوانان شهر در خصوص معرفی و پذیرش کارکنان و فرزندان جهت فعالیت در رشته های مختلف ورزش در سایر فضاهای ورزشی غیر مرتبط با دانشگاه

برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان

تشکیل انجام تخصصی فوتبال و والیبال  با همکاری نمایندگان واحد های مختلف دانشگاه

برنامه ریزی برای برگزاری لیک فوتسال آقایان

اعزام سه تیم از دانشگاه به مسابقات بین دانشگاهی جام شهدای غزه به میزبانی دانشگاه ولیعصر (عج ) در رشته فوتسال وکسب مقامهای نایب قهرمانی و سوم و نیز کسب عنوان تیم اخلاق مسابقات

   دانلود : چكيده عملكرد معاونت توسعه مدیریت و منابع           حجم فایل 118 KB
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
 
 
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
 بازدید این صفحه : 529
 بازدید امروز : 38
 کل بازدید : 121833
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 0.2610